Δεν θα ήμουν καθόλου υπερήφανος, σαν Δήμαρχος, με μια τέτοια εικόνα της πόλης. Και μην αναρωτηθεί κανείς που είναι αυτή η εικόνα. Ας κοιτάξει λίγο καλύτερα και με μια διαφορετική ματιά τη γειτονιά του και τους δρόμους που περπατάει, και θα δει πολλές τέτοιες εικόνες. 
Δείτε τα πεζοδρόμια στο κέντρο της Λάρισας:

Το ένα πεζοδρόμιο στην ΑΘήνα, το άλλο στη Λάρισα. Και τα δυο σχεδιασμένα και κατασκευασμένα από Έλληνες για Έλληνες. Η ίδια παιδεία, η ίδια αντίληψη και οι ίδιες... συνήθειες.
Κατά τα άλλα... σχεδιάζουμε ράμπες για άτομα με ειδικές ανάγκες και ειδικές πλάκες πεζοδρομίου για τυφλούς. Αλλά πως θα φτάσουν οι συμπολίτες μας μέχρι εκεί δεν μας νοιάζει. Ήθελα να 'ξερα ποιοί βάζουν τις υπογραφές 

Τον πρώτο καιρό που μπήκαν οι κορίνες στη ζωή μας διευκόλυναν πολύ την κίνηση με αυτοκίνητο στη Λάρισα. Τον τελευταίο καιρό, δεν εμποδίζουν κανέναν να τις πατήσει και να παρκάρει πάνω τους. 
Άρα οι κορίνες από μόνες τους, όταν δεν υπάρχει βούληση αστυνόμευσης και εφαρμογής του μέτρου, δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα. Πολλοί λένε πως γι αυτό πρέπει να αλλάξουμε Δήμαρχο. Δεν έχει πια όραμα για τη Λάρισα.

Όταν οι πρόγονοι των άλλων ζούσαν στα δέντρα οι δικοί μας δημιουργούσαν πολιτισμό Οι απόγονοί τους όμως, χρόνια ολόκληρα τώρα, κτίζουμε επάνω στα μάρμαρα του πολιτισμού μας. 
Όταν οι Άγγλοι κλέβανε τα μάρμαρά μας, για να τα τοποθετήσουν στα μουσεία τους, εμείς κτίζαμε επάνω τους και τα χρησιμοποιούσαμε για οικοδομικά υλικά. Όσα μάρμαρα λείπουν από το αρχαίο θέατρο της Λάρισας, στην καλύτερη περίπτωση ενσωματώθηκαν στις οικοδομές ή γίνανε ασβέστης.

Κληρονομιά είναι όταν έχεις τα χαρίσματα, ή τουλάχιστον την προίκα (γνώση) των αρχαίων. Εμείς τους έχουμε απλά να τους επικαλούμαστε, ή να τους βάζουμε στις προμετωπίδες των εστιατορίων στο εξωτερικό (Mousaka ala Sokrates). Όσοι διδάχτηκαν απο τους αρχαίους Έλληνες, δημιούργησαν και δημιουργούν πολιτισμούς στα πέρατα της γης και κτίζουν σύγχρονους... Παρθενώνες.
Εμείς, δυστυχώς, θεωρούμε την αριστεία ρετσινιά. Οι φωτογραφίες, που τραβήχτηκαν την Παρασκευή 27/001/2017 στο κέντρο της Αθήνας, δείχνουν τα έργα των καταπατητών και των καταληψιών του τόπου, όπου μεγαλούργησαν κάποτε όλοι αυτοί που μας αρέσει να λέμε πως είμαστε απόγονοί τους.